Project overview
Voor de NMBS-agenten die de nieuwe webapp gebruiken, betekent dit: snellere laadtijden, een vlottere flow én minder frustratie. De gebruikers zelf hoeven niets aan te passen, maar voelen het verschil.
De vraag
Bij Ypto – de IT-afdeling van NMBS – liep de interne Assist-webapp traag en log, vooral door te veel front-end logica. Onze RMDY-developers doken in de code en gaven de applicatie een stevige performance boost met React.
Onze oplossingen
In team versterkten een aantal van onze web developers het interne webteam van Ypto. Samen gingen ze met zowel de front- als backend van hun webapp aan de slag om de app performanter te maken. Minder herlaadmomenten betekent namelijk meer snelheid. Dankzij React konden ze lokaal testen, debuggen en implementeren zonder directe impact op de productieomgeving. Zo werd de nieuwe back-endomgeving efficiënt én veilig geïntegreerd.
Client
Ypto (NMBS)
Service
Consultancy



Testimonial
Contact Us
Klaar om de volgende stap te zetten?
Laat ons weten hoe jij wil groeien. Dan kijken we samen wat werkt.
RMDY NV