Terug

Slim UX-design zet de reizigers van De Lijn op het goede pad

Project overview
De digitale en fysieke communicatie van De Lijn werd gestroomlijnd en zet volop in op gebruiksgemak voor de reiziger.
(Project overview)
De vraag
We versterkten het interne designteam van De Lijn met één van onze UX/UI-experten. Die ontwierp nieuwe halteborden en zorgde ervoor dat deze naadloos geïntegreerd werden in de app en website. Daarnaast ontwikkelde ze een overkoepelend design system, waardoor web- en mobile teams efficiënter konden samenwerken. Gebruikersonderzoek en testing waren cruciaal om hierbij de juiste designkeuzes te maken.
Onze oplossingen
Dankzij het design system is de digitale ervaring van De Lijn nu consistenter en intuïtiever. De nieuwe halteborden worden uitgerold in Antwerpen en real-time informatie is nu toegankelijk via de webapp. Dit leidt tot minder verwarring bij reizigers en een efficiëntere samenwerking binnen De Lijn.
Client
De Lijn
Service
Consultancy
Visit the company website
Testimonial
"De Vlaamse Trainersschool (VTS) werkt al meer dan 12 jaren succesvol samen met RMDY voor de ontwikkeling van haar mobiele applicatie. Intussen bezig aan de ontwikkeling van versie 9.4 en dus continu in verandering en evoluerend maar altijd met 3 constantes: kwaliteit, duidelijk kader en flexibiliteit."
Frederik T.
VBT, SPORT vlaanderen
Contact Us

Klaar om de volgende stap te zetten?

Laat ons weten hoe jij wil groeien. Dan kijken we samen wat werkt.

RMDY NV
+32 3 450 86 42
Veldkant 35A, 2550 Kontich
info@rmdy.be
Je inzending is succesvol verzonden!
Er is iets misgegaan bij het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw of neem contact met ons op als het probleem blijft bestaan.
Update cookies preferences