170 Jaar Spaas kaarsen vieren met een Digitale Boost
.jpg)
Project overview
Spaas Kaarsen vierde haar 170-jarig bestaan met een grootschalige campagne om de naamsbekendheid in Vlaanderen en Wallonië te vergroten. Via een wedstrijd op de landingspagina konden deelnemers een feestpakket winnen, terwijl Spaas zichzelf talloze conversies en kostbare data cadeau deed.
Onze oplossing
RMDY nam de digitale marketing component van de campagne voor zijn rekening en zette gerichte advertenties op via Meta (Facebook & Instagram), Google (Search & Display), YouTube en Pinterest. Door een datagedreven aanpak werd het budget optimaal verdeeld en de juiste doelgroepen aangesproken. Inzichten uit de campagnes toonden dat Facebook het beste presteerde in Vlaanderen, terwijl Instagram en Pinterest verrassend sterk scoorden in Wallonië.
De impact
De campagne genereerde meer dan 3.000 wedstrijdinschrijvingen, waarvan het grootste deel via Facebook en Google Search. De combinatie van push-kanalen zoals YouTube en Google Display met conversiegerichte platforms zorgde voor maximale zichtbaarheid en interactie. Dankzij de verzamelde data kan het salesteam van Spaas hun doelgroep nauwgezet opvolgen en kunnen toekomstige campagnes nog gerichter ingezet worden.
Client
Spaas Kaarsen
Service
Digital Studio



Contact Us
Samenwerken?
Laten we vandaag nog starten.
Laten we vandaag nog starten.
RMDY NV
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.